Zapach dla biur i firm

 

Przyjemny zapach jest sporo bardziej pożądany niż zapach brzydki, nieładny. Ludzie lubią ładne zapachy. Nie bez przyczyny używają pachnących kosmetyków, perfumują się. Chcą pachnieć ładnie. Ładny zapach pożądany jest też w miejscach, w których spędzamy czas. Zapach do domu to coraz w wielu wypadkach stały detal cotygodniowych zakupów. Odświeżacze do toalet, odświeżacze zapachowe do pomieszczeń, olejki zapachowe czy aerozole odświeżające zapewniają ładny zapach w zależności od sytuacji.

Branża kosmetyczna wykorzystując ludzką skłonność do ładnych zapachów usiłuje wyposażyć rynek w produkty spełniające nasze nadzieja, Zapach do domu, odświeżacz powietrza do samochodu czy zapach do biura musi być przyjemny i trwały. Człowiek lubi, kiedy na każdym kroku ładnie pachnie. Nasze przywiązanie do zapachów wykorzystuje się także w handlu, o czym ewentualni klienci sklepów nie mają pojęcia. W dużej liczbie przypadków praktyki takie stosowane są przez właścicieli tych największych sklepów, marketów i hipermarketów. Jeżeli w sklepie ładnie pachnie chlebem czy nie dlatego, ze akurat je dostarczono. Ten ładny, należycie kojarzący się zapach to działanie celowe. Miłe skojarzenia powoduje, że choć czegoś nie potrzebujemy, pójdziemy to kupić. To nic innego jak tak zwany aromamarketing. To technika manipulowania podświadomością ludzką, bodźcowym działaniem na nią. Kiedy to człowiek podejmuje decyzje nie dlatego, ze tak planował, niemniej jednak pod wpływem chwili, impulsu. Aromamarketing to nic innego jak strategia handlowa mająca na celu jak największą sprzedaż. Strategia, która działa, bo człowiek lubi ładne zapachy.

Sprawdź: zapach do biura.

FacebookTwitterGoogle+Share

admin

You must be logged in to post a comment.