Linki z artykułów

Ocenia się, że najważniejszą cechą skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich merytoryka. Przez to coraz częściej są wybierane bieżące tematy, które są wartościowe pod względem merytorycznym dla czytelnika. Dotarcie do odbiorców staje się łatwiejsze, jeżeli autor takiego artykułu dostosowuje się do ich potrzeb i oczekiwań. Unika więc zbyt szczegółowych informacji technicznych, skupiając się na intuicyjności własnego artykułu. (zamiast gruntownie opisywać markę pewnego laptopa, decyduje się na opisanie technice obrotowego ekranu, którą stosuje).

Poprzez artykuł sponsorowany nie pragniemy zbyt mocno zachęcać naszych czytelników do zakupu konkretnego produktu. Oni sami mają dojść do takiego wniosku, więc należałoby zadbać o to, aby informacje w nim zawarte były przekazywane w sposób obiektywny.

Uwieńczeniem skutecznego artykułu sponsorowanego jest jego czytelność i atrakcyjność. Dzięki temu czytelnikom jest o sporo łatwiej przyswoić sobie taką ilość nowych treści. Pomocne będzie podzielenie go na właściwe akapity bądź wydzielone bloki. Przed ważnymi akapitami należy umieścić odpowiednie śródtytuły, które powinny przyciągać wzrok i wzbudzać chęć do zapoznania się z dalszą treścią.

Świetnym urozmaiceniem każdego tekstu okażą się zdjęcia, filmy , a ponadto infografiki (np. wykresy, tabelki). Należałoby natomiast zadbać o to, aby zostały one kompatybilne z tematyką tekstu i nie przyćmiły jego treści.

Początek artykułu to zlepek najważniejszych informacji, jednak na samym końcu umieszczamy uzupełniające.

Jakim stylem / językiem pisać artykuł sponsorowany
Cechą wspólną skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich łatwość. Bardzo duże użycia znajdują w nich krótkie zdania, pozbawione niezrozumiałych słów, wyrażeń i terminologii. Należałoby być jednakże ostrożnym, żeby nie nadużywać przyjacielskich zwrotów i form potocznych. Dzięki temu nasz treść okaże się skuteczny bez zbędnego spoufalania się z odbiorcami.

Polecany jest czas teraźniejszy, pozytywny typ twierdzeń i strona czynna. Unikamy negatywnych sformułować. I co też istotne, unikamy wszelkich błędów ortograficznych, stylistycznych i składniowych. Zanim zatem zdecydujemy się na publikację artykułu, uprzednio kilkakrotnie go przeczytajmy.

FacebookTwitterGoogle+Share

admin

You must be logged in to post a comment.